Городяни вирішать чи носитиме черкаський зоопарк назву «Рошен»
Корпорація вкладе в звіринець понад 70 мільйонів гривень
Кондитерська корпорація «Рошен» звернулася до Черкаської міської ради з пропозицією додати до назви «Черкаський міський зоопарк» назву бренду «Рошен». У разі схвалення пропозиції кондитери обіцяють збільшити інвестиції в зоопарк.
– Дійсно, така пропозиція існує, – каже директор зоопарку Євген Ван. – Минулого року «Рошен» уклала в зоопарк понад 20 мільйонів гривень. На ці кошти було зроблено експозицію «Земля ведмедів і вовків». На черзі – реконструкція вольєрів для копитних. Буде вкладено ще понад 50 мільйонів гривень. Зрозуміло, що кожен інвестор розраховує отримати щось взамін. У даному випадку йдеться про доповнення до назви. Це місту не буде коштувати абсолютно нічого. Але якщо пропозиція «Рошен» буде прийнята, інвестор обіцяє реконструювати центральний вхід та зробити новий павільйон – антарктичну експозицію. Там плануємо утримувати пінгвінів. Це дуже дороге задоволення – потрібні будуть фільтри й багато морської води.
Директор департаменту освіти й гуманітарної політики Черкаської міської ради Сергій Воронов каже, що пропозицію планують обговорити на громадських слуханнях.
– Лише після них ухвалюватимемо рішення. Зазвичай присвоєння відомим спорудам брендових імен – поширена світова практика. Раніше ми збиралися продати назву центрального стадіону Черкас, але так і не знайшли спонсора.
Досі нічого не відомо про випадки присвоєння назви «Рошен» будь-яким об’єктам в Україні.